Coronavirus

Here Are the Lyrics to Lil Uzi Vert's 'Futsal Shuffle 2020'

Lil Uzi Vert
Rich Fury/Getty Images for iHeartMedia

Lil Uzi Vert performs onstage during the 2018 iHeartRadio Music Festival Daytime Stage at the Las Vegas Festival Grounds on Sept. 22, 2018 in Las Vegas.

 

Can you hit the "Futsal Shuffle 2020"? 

Lil Uzi Vert's viral, dance battle-ready anthem hit No. 5 on the Billboard Hot 100 this week (dated Dec. 28), scoring his highest mark as a lead solo artist ever. 

It's the third single to come off his upcoming sophomore studio album Eternal Atake. He teased the song last month with a Triller video showing the complicated soccer-like footwork many fans have already nailed or put their own spin on. 

Check out the lyrics below.

Yo, sing this sh--, are y'all f---in' dumb?
Eternal Atake
Gotta shoot two at her (yeah)
Gotta shoot two at her (whoa)
Blue cheddar

That girl, she got with my clone
I told that lil' girl that she gotta just do better (whoa)

Are you serious?
I swear my money is serious
Okay, all my checks, I just be clearing it
She sucked my d--- 'til she get delirious (wow)
Okay, jump on the jet so I'm clearing it (woo)
Okay port, but I'm not talking New' (let's go)
Okay, smoke that boy just like a cigarette
If that boy try to make a false move, uh (da--)

I'm on some whole other sh--
I got a whole 'nother rich, I'm on a new level
I was f---in' on your bi---
She was ridin' on my d---, she ain't be two pedals
I swear these n---as, they bi---es
I swear they all gonna snitch when my n---as gon' shoot at 'em
N---as, they mad about this
N---as, they mad about that, but it's only if you let 'em
She saved my name in her phone
Only thing she saved me under is probably that "U" letter (hello?)
No, I don't got provolone
Only thing in my pocket is probably, um, some blue cheddar
She tried to leave me alone
Then she got right with my clone, man, I hope that she do better
I know it's blue cheese on me
But when I got 50s on me, I call that sh-- loose cheddar (ha)
Jeremy Scott's all on my feet
I had a cougar with me so I call that girl Coretta
I am the richest n---a in my city
I can make it rain like no matter what's the weather (facts)
I know that girl, she got swag
But when it come to putting it together, she could do better
I sent that girl a DM
She ain't answer me, so you know that I gotta shoot two at her (yeah)

Gotta shoot two at her (yeah)
Ayy, gotta shoot two at her (and you are Lil Uzi? Vert, let's go)
Ayy, stay with the blue cheddar (whoa)
That girl, she got with my clone
I told that lil' girl that she gotta just do better, whoa (one, two, three, let's go)

Are you serious?
I swear my money is serious
Okay, all my checks, I just be clearing it
She sucked my d--- 'til she get delirious
Okay, jump on the jet so I'm clearing it
Okay port, but I'm not talking New' (woo)
Okay, smoke that boy just like a cigarette
If that boy try to make a false move (whoa)

They try to cut me down
When they say I'm too low (turn me up)
I said turn me up, I cannot hear my flow (whoa)
I ain't never been no fool
Do what I want, I'ma bend your rules (whoa)
I'ma take the dub, I'ma win
I ain't ever been no type that lose, yeah
Born like this, I ain't did no study
Everything I got, man, I got it in a hurry
If I love you, better say that you love me
And if I trust you, better say that you trust me
Talk 'bout the bag, the mula, the guap
I'm at the bank, only time that I'm running
I said I'm on the road, no, I cannot stop
I'm running through obstacles, I'm in a hurry
Whoa, stop that
Told a f--- n---a just drop that (yeah)
If you shoot first, we gon' pop back
Margiela on me, lil' n---a, that's not that
What you got on? Prada sweatsuit made of nylon
See my righteous girl, yeah, she says, "Right on"
When I hit that girl right with the light on
When I hit that girl, oh

Gotta shoot two at her
Ayy, gotta shoot two at her (whoa)
Ayy, stay with the blue cheddar (whoa)
That girl, she got with my clone
I told that lil' girl that she gotta just do better, whoa (one, two, three, let's go)

Are you serious?
I swear my money is serious
Okay, all my checks, I just be clearing it
She sucked my d--- 'til she get delirious (whao)
Okay, jump on the jet so I'm clearing it
Okay port, but I'm not talking New' (mhm)
Okay, smoke that boy just like a cigarette
If that boy try to make a false move (whoa)

(Lil Uzi Vert
Doot-doola-doot-doo
Doot-doo
Thank you, Lil Uzi Vert leaves
You 'posed to be standing still right now
Ready, set, go)
 

Lyrics licensed & provided by LyricFind

Lyrics © Warner Chappell Music, Inc.

Written by: Mees van der Bruggen, Symere Woods

 
THE BILLBOARD BIZ
SUBSCRIBER EXPERIENCE

The Biz premium subscriber content has moved to Billboard.com/business.


To simplify subscriber access, we have temporarily disabled the password requirement.